یوتا با فناوری 9-1-1 نسل بعدی موتور سولوشنز تماس های 9-1-1 نادرست را به نصف کاهش داد

فناوری مسیریابی تماس 9-1-1 به اتصال تماس گیرندگان به ...

فناوری مسیریابی تماس 9-1-1 به اتصال تماس گیرندگان به اولین پاسخ دهندگان کمک می کند زمانی که هر ثانیه مهم است

شیکاگو – 7 ژوئن 2023 – موتور سولوشنز امروز اعلام کرد که انجمن شماره اضطراری ملی (NENA) مطابق با i3 9-1-1 خدمات هسته نسل بعدی (NGCS) فناوری مسیریابی تماس‌های نادرست 9-1-1 را کاهش داده است. نقاط پاسخگویی ایمنی (PSAPs) در سراسر ایالت یوتا تا ماه مارس 50 درصد نسبت به سال گذشته. موتور سولوشنز نسل بعدی راه‌حل‌های مسیریابی تماس و مرکز فرمان 9-1-1 خود را به همراه خدمات مدیریت نقشه‌برداری GIS و مدیریت تماس، که PSAPهای یوتا نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند – در کنفرانس NENA 2023 این ماه به نمایش می‌گذارد.

تینا ماتیو، معاون اداره ارتباطات یوتا (UCA) گفت: «29 PSAP اداره ارتباطات یوتا به طور متوسط هر ماه 86450 تماس 9-1-1 برقرار می کند. “هر تماس مستحق پاسخگویی سریع است، زیرا تماس گیرنده اغلب آسیب دیده، می ترسد یا در لحظه ای زندگی می کند که نیاز به حمایت فوری دارد. استقرار کامل 9-1-1 نسل بعدی ما در سراسر ایالت بازی را تغییر داده است، تماس های نادرست را به نصف کاهش می دهد و 37.4 ساعت از پاسخ اضطراری ما در سه ماه اول سال کاهش می یابد، بنابراین اولین پاسخ دهندگان ما بسیار سریعتر به تماس گیرندگان می رسند.

موتور سولوشنز یکی از اولین ارائه دهندگانی است که مسیریابی تماس 9-1-1 مبتنی بر استانداردهای NENA i3 را ارائه می دهد. نسل بعدی فناوری مسیریابی تماس 9-1-1 از مکان تماس گیرنده بی سیم برای ارائه تماس 9-1-1 به PSAP صحیح با اختیار استقرار منابع محلی استفاده می کند. روش‌های قدیمی، تماس 9-1-1 را بر اساس مکان دکل حامل بی‌سیمی که تماس‌گیرنده به آن متصل است، هدایت می‌کند، که اغلب تماس را به یک PSAP در خارج از منطقه تماس‌گیرنده هدایت می‌کند، که نیاز به انتقال دارد و به طور متوسط 40 ثانیه در انتظار اضافه می‌شود. زمان، که برای فردی که نیاز به کمک فوری دارد، می تواند یک ابدیت به نظر برسد.

برایان فونتس، مدیرعامل NENA گفت: «استاندارد i3 NENA پایه و اساس سیستم‌های سازگار و انعطاف‌پذیر نسل بعدی 9-1-1 در سراسر کشور است. “این یک استاندارد باز جامع، مبتنی بر اجماع و پذیرفته شده عمومی برای نسل بعدی 9-1-1 است، و ما خوشحالیم که می بینیم ارائه دهندگانی مانند موتور سولوشنز از آن به عنوان یک نقشه راه برای اتصال موثرتر مردم به 9-1-1 استفاده می کنند. “

دان توهیگ، معاون NGCS گفت: «مسیریابی تماس نسل بعدی موتور سولوشنز می‌تواند تماس‌های 9-1-1 را بر اساس موقعیت مکانی تماس گیرنده بی‌سیم هدایت کند، صرف نظر از اینکه شرکت مخابراتی بی‌سیم مکان را با تماس 9-1-1 ارائه می‌کند یا خیر. در موتور سولوشنز. «چقدر سریع می‌توانید در مواقع اضطراری کمک دریافت کنید، با سرعتی که فناوری ما به درستی تماس 9-1-1 شما را هدایت می‌کند، شروع می‌شود. در ثانیه های صرفه جویی، ما زندگی ها را نجات می دهیم.»

علاوه بر این، PSAPهای یوتا در سراسر ایالت از VESTA 9-1-1 و CommandCentral Aware برای 9-1-1 سازگار با موتور سولوشنز با NENA i3 برای رسیدگی به تماس استفاده می کنند، و برخی آژانس های محلی نیز از Rave Smart911 استفاده می کنند که با اجازه دادن به اعضای انجمن در زمان صرفه جویی می کند. برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم مانند شرایط پزشکی یا تماس های اضطراری از قبل با 9-1-1.

کریستی واکر می‌گوید: «نسل بعدی 9-1-1 این ایالت، همراه با استفاده ما از Rave Smart911 راه حل‌های موتورولا، به ما این امکان را می‌دهد که نه تنها به شرایط اضطراری سریع‌تر پاسخ دهیم، بلکه می‌توانیم با تماس‌گیرندگان بی‌صدا از طریق متن برای زمینه موقعیتی بهبودیافته ارتباط برقرار کنیم.» 9-1-1 مدیر اداره پلیس شهر لوگان.

مسیریابی تماس 9-1-1 نسل بعدی موتور سولوشنز توسط آژانس های آمریکای شمالی که به بیش از 44.7 میلیون نفر خدمات رسانی می کند، به کار گرفته شده است. این شرکت این و مجموعه کامل پیشنهادات مرکز فرماندهی خود را در NENA 2023، غرفه‌های 404 و 223، از 17 تا 22 ژوئن در Grapevine، تگزاس به نمایش خواهد گذاشت. در #NENA2023 همراه باشید.

* خدمات اصلی نسل بعدی 9-1-1 اعلام شده در این بیانیه مطبوعاتی توسط شرکت تابعه کاملاً متعلق به Motorola Solutions, Inc., Motorola Solutions Connectivity, Inc ارائه می شود.

درباره راه حل های موتورولا
Motorola Solutions یک رهبر جهانی در امنیت عمومی و امنیت سازمانی است. راه‌حل‌های ما در ارتباطات رادیویی سیار زمینی، امنیت ویدیویی و مرکز فرماندهی، که توسط خدمات مدیریت شده و پشتیبانی تقویت شده است، یک اکوسیستم فناوری یکپارچه ایجاد می‌کند تا به جوامع ایمن‌تر و کسب‌وکارها سازنده و ایمن بمانند. در Motorola Solutions، ما در حال آغاز یک دوره جدید در ایمنی و امنیت عمومی هستیم. در www.motorolasolutions.com بیشتر بیاموزید.

اولین دیدگاه را بنویسید

نحوه ی خرید

با تخصص فنی و تجربه قوی، این شرکت توانسته است یک سیستم مؤثر و پایدار را برپا کند.