دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی Bright Minds، Bold Futures 2023 را اعلام کنید

شیکاگو - 14 ژوئن 2023 - امروز بنیاد راه حل های موتورولا...

شیکاگو – 14 ژوئن 2023 – امروز بنیاد راه حل های موتورولا، بازوی خیریه و بشردوستانه Motorola Solutions (NYSE: MSI)، همراه با Calculated Genius، تقریباً 100,000 دلار بورسیه تحصیلی به 37 دانش آموز شایستگی از مناطق محروم و تحت پوشش Chica اعطا کردند.

بورسیه تحصیلی ۲۰۲۳ Bright Minds، Bold Futures قابل تمدید است و به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که ۳۰۰۰ دلار در طول سال اول تحصیل خود و ۲۵۰۰ دلار اضافی در هر سال بعد در طول تحصیلات دو یا چهار ساله خود دریافت کنند. علاوه بر بورس تحصیلی، دانش آموزان با یک مربی که در زمینه فناوری راه حل های موتورولا حرفه ای است و از طریق بررسی منظم راهنمایی، گفتگوهای رهبری و فرصت های کارآموزی پشتیبانی می کند، همسان خواهند شد.

“من از دریافت این بورسیه سپاسگزار و هیجان زده هستم. چه هدیه خوبی در زمان مناسب. من نمی توانم به اندازه کافی از Calculated Genius و بنیاد راه حل های موتورولا تشکر کنم.» “من مفتخرم که بخشی از این گروه باشم، زیرا مدرک مهندسی خود را دنبال می کنم.”

دریافت کنندگان بورسیه طیف گسترده ای از مدارک تحصیلی را که شامل علوم کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا، مهندسی برق، مهندسی ساخت و ساز و امنیت سایبری می شود، دنبال می کنند. شصت و پنج درصد دریافت کنندگان را زنان و نزدیک به نیمی از دانشجویان نسل اول کالج هستند.

دریافت‌کنندگان به‌خاطر دستاوردهایشان طی مراسم ویژه‌ای که با حضور بیش از ۷۰ دانش‌آموز، والدین، معلمان، مربیان و داوطلبان در مرکز تجربه راه‌حل‌های موتورولا در شیکاگو، ایالت ایالت برگزار شد، قدردانی شدند.

«Calculated Genius از شراکت با بنیاد راه حل های موتورولا در کار ما برای بهبود تنوع، شمول، دسترسی و نمایندگی در زمینه های مهندسی و فناوری خوشحال است. برایان بیدرمن، مدیر اجرایی Calculated Genius، گفت: این یک گام بزرگ به جلو است و نمونه‌ای فوق‌العاده از آنچه با مشارکت‌های اجتماعی مانند ما امکان‌پذیر است را ارائه می‌کند.

Karem Pérez، معاون تنوع، برابری و گنجاندن در Motorola Solutions گفت: «ما مشتاقانه به همه دریافت‌کنندگان بورسیه تحصیلی Bright Minds، Bold Futures که در مواجهه با برخی از چالش‌برانگیزترین موانع صلابت و پشتکار نشان دادند، تبریک می‌گوییم. من و همکاران موتورولایم مفتخریم که از این دانشجویان فوق‌العاده در تمام مراحل زندگی دانشگاهی آن‌ها حمایت می‌کنیم و مشتاقانه منتظر تأثیری که آنها بر جهان خواهند گذاشت، هستیم.»

درباره بنیاد راه حل های موتورولا
به عنوان بازوی خیریه و بشردوستانه Motorola Solutions، بنیاد راه حل های موتورولا با سازمان هایی در سراسر جهان شریک می شود تا شهرهای امن تر و جوامع عادلانه و پر رونق ایجاد کند. ما بر بازپرداخت از طریق کمک های مالی استراتژیک، داوطلبانه کارمندان و سایر طرح های سرمایه گذاری جامعه تمرکز می کنیم. برنامه کمک‌های مالی استراتژیک ما از سازمان‌هایی پشتیبانی می‌کند که برنامه‌نویسی پاسخگوی اولیه و آموزش فناوری و مهندسی را ارائه می‌دهند و با ارزش‌های ما در زمینه مسئولیت‌پذیری، نوآوری، تأثیر، تنوع و شمول همسو هستند. بنیاد یکی از راه‌هایی است که شرکت از طریق آن به هدف خود کمک می‌کند تا در لحظه‌هایی که مهم هستند، بهترین باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های شرکتی و بنیادی موتورولا، از وب سایت ما دیدن کنید: www.motorolasolutions.com/foundation

درباره نابغه محاسبه شده
Calculated Genius یک سازمان غیرانتفاعی 501c3 است که برای کمک به جوانان کم‌نمایش در کاوش و اتصال به مهندسی، الهام‌بخش و حمایت از آینده‌ای روشن‌تر اختصاص یافته است. Calculated Genius که در سال 2016 توسط مهندس و کارآفرین کیمبرلی مور تأسیس شد، برنامه نویسی STEM +، بورسیه تحصیلی و مربیگری را ارائه می دهد و از طریق مثال مسیری را برای مشاغل پایدار، ارزشمند و ضروری در STEM نشان می دهد. درcaldgenius.org بیشتر بیاموزید. CG را در فیس بوک، لینکدین، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

نحوه ی خرید

با تخصص فنی و تجربه قوی، این شرکت توانسته است یک سیستم مؤثر و پایدار را برپا کند.