گزارش جدید موتورولا سولوشنز نگاهی به دیدگاه‌های عمومی در مورد وقوع آب و هوای سخت

شیکاگو - 28 ژوئن 2023 - تعداد و شدت حوادث طبیعی در ایالات متحده ...

شیکاگو – 28 ژوئن 2023 – تعداد و شدت حوادث طبیعی در ایالات متحده در حال افزایش است، با وقوع وقایع آب و هوایی سخت که میلیاردها دلار خسارت و از دست دادن زندگی به ارمغان می‌آورد. موتورولا سولوشنز (NYSE: MSI) امروز نتایج نظرسنجی آمادگی بلاهای طبیعی و آب و هوای سخت سال 2023 خود را منتشر کرد که عقاید 1,000 ساکن ایالات متحده را در ماه مه به تصویر می‌کشد. نتایج نشان می‌دهد که نگرانی روزافزون عمومی از آب و هوای سخت و سطوح آمادگی آن‌ها و همچنین نکاتی را که فرصت‌های بیشتری برای همکاری بین مدیران اضطراری و اعضای جامعه در زمینه برنامه‌ریزی پیشگیرانه و ارتباطات حیاتی آشکار می‌کنند.

“رویدادهای آب و هوای سخت در طول سال اتفاق می‌افتند و ساکنان را چالش‌برانگیز می‌کنند، همچنین مدیران اضطراری ماهر در بخش‌های عمومی و خصوصی”، گفت تاد پیت، معاون مدیریت ایمنی تلفن همراه در شرکت موتورولا سولوشنز. “امید ما این است که این تحقیق مستقل جدید نوری بیاندازد بر نگرانی‌های روزافزون عموم و تغییر ترجیحات آن‌ها در شرایط وقوع حوادث آب و هوا که در شدت بیشتری دچار آن می‌شوند. این نگرش‌ها می‌توانند مراحل ایمنی، ملاحظات و پروتکل‌ها را برای تمامی ذینفعان مشارکت‌کننده شکل دهند.”

جملات کلیدی گزارش شامل:

حوادث طبیعی تأثیری منفی بزرگ بر زندگی روزمره ساکنان دارند – هوا و حوادث طبیعی سخت تأثیرات قابل توجهی را بر زندگی افراد دارند: 66٪ عموم عمل به محل کار خود را از دست داده‌اند و 40٪ از آنها اظهار می‌کنند که نمی‌توانند به نیازهای اساسی (غذا، آب، گاز و غیره) دست یابند.

سطح نگرانی عمومی از سطح آمادگی آنها بیشتر است – در حالی که 86٪ از افراد شرکت‌کننده حداقل تا حدی از افزایش شدت و تکرار حوادث طبیعی در سال‌های آینده نگران هستند، تنها 36٪ از افراد مورد مطالعه احساس می‌کنند که برای مواجهه با وقایع آب و هوایی عمده خیلی یا بسیار آماده هستند.

عمومیت غالب (93٪) از افراد مورد مطالعه می‌گویند که کمیته‌های اضطراری تا حدودی آماده هستند، آماده یا بسیار آماده هستند تا به آنها/جوامع خود در مواجهه با حوادث طبیعی کمک کنند. تعداد مشابهی از افراد نشان می‌دهند که اعتماد دارند که نهادهای امنیت عمومی و مدیریت اضطراری آماده به مقابله با اضطراری‌های آب و هوا سخت هستند.

عمومیت عموم ترجیح می‌دهد که هشدارهای آب و هوای سخت را مستقیماً از مقاماتی که به آنها اعتماد دارند دریافت کنند – وقتی از افراد خواسته شد که در طی حوادث طبیعی، روش ارتباطی که ترجیح می‌دهند به عنوان منبع اطلاعات واقعیت انتخاب کنند، افراد به SMS/پیام متنی (34٪) یا هشدارهای برنامه ایمنی موبایل (32٪) از مقامات محلی و/یا ایالتی بیشتر اعتماد دارند.

همه نقشی در امانت ایفا می‌کنند – اعضای جامعه اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای آمادگی در برابر وقایع آب و هوا انجام می‌دهند، از جمله تشکیل کیت‌های ایمنی (67٪)، ثبت نام در اطلاعیه‌های اضطراری از دولت محلی و/یا دپارتمان امنیت عمومی (57٪) و ایجاد یک برنامه تخلیه یا آمادگی خانواده (47٪). یک روند مثبت دیگر این است که ساکنان بیشتر اطلاعاتی در مورد خود یا عزیزان خود را با نهادهای امنیت عمومی و/یا 9-1-1 از طریق پروفایل ایمنی آنلاین یا رجیستری نیازهای دسترسی/کاربری به اشتراک می‌گذارند (35٪، در مقایسه با 18٪ در سال 2022).

شرکت موتورولا سولوشنز انواع فناوری‌های امنیت عمومی را ارائه می‌دهد تا در مواقع حوادث طبیعی کمک کند، از جمله زیرساخت و دستگاه‌های رادیویی اساسی برای ماموریت و فناوری‌های مرکز فرمانی که جریان اطلاعات را در سراسر نهادهای امنیت عمومی به حرکت درآورده و توانایی ارتباطات اضطراری چندحالته (اطلاعیه‌های جمعی، ایمیل، تلفن، تابلوها، پیام‌های متنی)، برنامه‌های ایمنی موبایل و پروفایل‌های ایمنی 9-1-1.

برای مشاهده نتایج کامل نظرسنجی، می‌توانید گزارش آمادگی برای بلاهای طبیعی و آب و هوای سخت سال 2023 را از اینجا دانلود کنید.

روش‌شناسی شرکت تحقیقاتی مستقل Researchscape این نظرسنجی را اجرا کرده است. افراد مورد مطالعه، 1,000 عضو عموم با سن 18 سال و بیشتر در ایالات متحده بودند. نظرسنجی در ماه مه 2023 انجام شد.

درباره موتورولا سولوشنز موتورولا سولوشنز یک رهبر جهانی در زمینه امنیت عمومی و امنیت شرکتی است. راهکارهای ما در زمینه ارتباطات رادیویی موبایل زمینی، امنیت و دسترسی به ویدئو و مرکز فرمان، با خدمات مدیریت و پشتیبانی تقویت شده‌اند و یک اکوسیستم فناوری یکپارچه را ایجاد می‌کنند تا به جامعه کمک کنند تا امن‌تر شود و شرکت‌ها تولیدکننده و امن بمانند. در موتورولا سولوشنز، ما در حال ورود به دوره‌ای جدید در زمینه امنیت عمومی و امنیت هستیم.

اولین دیدگاه را بنویسید

نحوه ی خرید

با تخصص فنی و تجربه قوی، این شرکت توانسته است یک سیستم مؤثر و پایدار را برپا کند.