راه حل های موتورولا ماموریت های نجات را در مناطق وسیع نیوزلند افزایش می دهد

فیوردلند، نیوزلند – ۲۵ مه ۲۰۲۳ – سرفس نجات جستجو و نجات نیوزلند...

فیوردلند، نیوزلند – ۲۵ مه ۲۰۲۳ – سرفس نجات جستجو و نجات نیوزلند (SLS SAR) ایمنی و کارایی تمرین‌های آموزشی بین سازمانی خود را با ارتباطات ناهموار و قابل اعتماد از Motorola Solutions (NYSE: MSI) افزایش می‌دهد.

آژانس داوطلبانه برای ارائه خدمات امداد و نجات و اضطراری هر روز در سراسر نیوزیلند به فناوری های Motorola Solutions وابسته است. این شامل حمایت آژانس از جوامعی است که تحت تأثیر طوفان شدید گرمسیری گابریل در فوریه 2023، یکی از مخرب ترین سیستم های آب و هوایی که در دهه های اخیر به نیوزیلند ضربه زده است، می شود.

برای آماده شدن برای چنین رویدادهایی، SLS SAR تمرینات جستجو و نجات (SAREX) را شامل چندین پرسنل ایمنی عمومی و خدمات اضطراری برای آزمایش کارایی عملیاتی و پاسخ در چالش‌برانگیزترین و دورافتاده‌ترین محیط‌ها انجام می‌دهد. در این شرایط پویا، ارتباطات قابل اعتماد برای کمک به تیم های خط مقدم برای همکاری یکپارچه و هماهنگ کردن عملیات موفق ضروری است.

در یک تمرین آموزشی اخیر در میان قله‌های مرتفع، آبشارها و زمین‌های باریک به ارتفاع 1000 متر در Milford Sound نیوزلند، موتورولا Solutions MOTOTRBO SLR 1000 Repeater و ناهموار و قابل اعتماد DP4000e TRBO-Radioper و پوشش‌های رادیویی R7000 و MOTO ارائه شده است. همه آژانس های شرکت کننده به عنوان یک راه حل ارتباطی کاملاً قابل استقرار، می توان آن را در هر کجا که مأموریت های نجات انجام می شود بسیج کرد.

مکس کوربوی، داوطلب جستجو و نجات گفت: «با قرار دادن ریپیتر بر روی قله کوه، ما در حین انجام تمرینات آموزشی جستجو و نجات در دریاچه‌های 1000 متری پایین، متصل ماندیم.

“قابلیت اطمینان برای ما بسیار مهم است. ما در مکان‌های دوردست مستقر می‌شویم و باید مطمئن شویم که تیم ما بهترین تجهیزات ممکن را دارد که از آنها برای انجام کارشان پشتیبانی می‌کند. راه حل های موتورولا به ما این آزادی را می دهد بدون اینکه نیازی به نگرانی در مورد شبکه ارتباطی پشت سر آنها باشد.

پس از این تمرین موفقیت آمیز، Motorola Solutions و NZSAR در حال برنامه ریزی برای پیشرفت های بیشتر برای ارتباطات سیار قابل استقرار، از جمله معرفی پخش زنده ویدئو، دوربین های ویدئویی با بدنه و راه حل های نرم افزاری هستند. این امر آگاهی و ایمنی حادثه را برای امدادگران میدانی در طول ماموریت های نجات افزایش می دهد.

دانیل لپوس، مدیر بخش کسب و کار کانال موتورولا در استرالیا و نیوزلند، گفت: «اهمیت ارتباط شفاف، قابل اعتماد و قابل همکاری را نمی توان برای پاسخ دهندگان خط مقدم که در چالش برانگیزترین شرایط کار می کنند دست کم گرفت.

او گفت: «کار ما برای گسترش قابلیت‌های ارتباطی SLS SAR در طول تمرین‌های آموزشی در نهایت به مأموریت‌های نجات ایمن‌تر و موفق‌تر در زمانی که بیشترین اهمیت را دارد، منجر می‌شود.»

درباره راه حل های موتورولا
Motorola Solutions یک رهبر جهانی در امنیت عمومی و امنیت سازمانی است. راه حل های ما در زمینه ارتباطات رادیویی سیار زمینی، امنیت ویدئویی و نرم افزار مرکز فرماندهی، که توسط خدمات پشتیبانی مدیریت شده تقویت شده است، یک اکوسیستم فناوری یکپارچه ایجاد می کند تا به جوامع ایمن تر و کسب و کارها مولد و ایمن بمانند. در Motorola Solutions، ما در حال آغاز یک دوره جدید در ایمنی و امنیت عمومی هستیم. در www.motorolasolutions.com بیشتر بیاموزید.

اولین دیدگاه را بنویسید

نحوه ی خرید

با تخصص فنی و تجربه قوی، این شرکت توانسته است یک سیستم مؤثر و پایدار را برپا کند.